Koło zamachowe o podwójnej masie FIAT

Koło zamachowe o podwójnej masie FIAT

Koło zamachowe o podwójnej masie jest specjalnym rodzajem koła zamachowego. Jego zadaniem jest kumulowanie energii kinetycznej silnika. W przypadku uszkodzenia koła zamachowego silnik pracuje bardzo nierównomiernie, a obroty wahają się. Skok sprężania zużywa dużą ilość energii podczas pracy silni...

Zobacz więcej

Koło zamachowe o podwójnej masie jest specjalnym rodzajem koła zamachowego. Jego zadaniem jest kumulowanie energii kinetycznej silnika. W przypadku uszkodzenia koła zamachowego silnik pracuje bardzo nierównomiernie, a obroty wahają się. Skok sprężania zużywa dużą ilość energii podczas pracy silnika, co normalnie powodowałoby zmniejszenie obrotów. Zapobiega temu dwumasowe koło zamachowe.

Koło zamachowe o podwójnej masie jest elementem, który nie tylko wykonuje powyższe funkcje, ale jest również odpowiedzialny za tłumienie drgań skrętnych. Silniki Diesla generują znacznie więcej wibracji niż silniki benzynowe. Producenci samochodów chcieli skorygować tę różnicę, dlatego opracowali dwumasowe koło zamachowe. Gwarantuje to wysokie udoskonalenie działania pojazdu - wibracje i hałas są ograniczone do minimum, podczas zmiany biegów nie dochodzi do szarpania pojazdu.Koło zamachowe o podwójnej masie składa się z pierwotnego koła zamachowego i pomocniczego koła zamachowego.

Dwie masy bezwładnościowe są połączone ze sobą za pomocą układu sprężyna / amortyzator za pomocą promieniowej kulki lub łożyska ślizgowego i dlatego mogą się obracać względem siebie.

RESET
RESET

Wprowadź markę i model pojazdu

Produkty