Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search
Potrzebujesz porady?
Telefon
Zadzwoń +48 782 246 351
basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Częste pytania

Proces regeneracji

Regeneracja każdego rodzaju produktu odbywa się w inny sposób, ale uproszczony proces wygląda następująco. Na początku całkowicie rozkładamy część na poszczególne elementy. Wymieniamy wszystkie wadliwe części na nowe, czyścimy lub piaskujemy pozostałe elementy, a następnie składamy część i dokładnie testujemy. Każdy regenerowany produkt przechodzi te same testy, co nowa część.

Regenerowane części muszą spełniać dokładnie te same parametry, co nowe, a także przejść ten sam proces testowania. Różnią się więc tylko ceną, a nie okresem gwarancyjnym. Na produkty regenerowane, które są tańsze, udzielamy 2-letniej gwarancji jak na nową część.

Regenerowana część jest całkowicie demontowana, wszystkie wadliwe elementy są wymieniane na nowe, a oryginalne komponenty są czyszczone lub piaskowane. Na koniec procesu produkt poddajemy testom. Przetestowany produkt jest używaną częścią która pod względem funkcjonalnym jest porównywalna z nową lub regenerowaną, ponieważ musi przejść te same testy wytrzymałościowe. Różni się jedynie wizualnie. Na testowany produkt udzielamy 1 rok gwarancji, na część regenerowaną 2 lata. 

Najczęściej części samochodowe do regeneracji pozyskujemy z wyspecjalizowanych punktów skupu używanych części samochodowych, szczególnie w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji. Regeneracja odbywa się bezpośrednio u nas w Opawie. Nad jakością czuwa nasz francuski oddział REMANTE SAS z siedzibą w Lyonie.

Zregenerowana część musi spełniać dokładnie te same parametry, co nowa, a także przejść ten sam proces testowania. Wszystkie wadliwe elementy są wymieniane na nowe, a obudowa każdej regenerowanej części zostaje oczyszczona i odnowiona. Na wszystkie nasze zregenerowane części udzielamy 2 letniej gwarancji.

Zregenerowane produkty oszczędzają nie tylko Twoje pieniądze ale także środowisko. Tchniemy nowe życie w stare części samochodowe, oszczędzając w ten sposób 79% zasobów w porównaniu z produkcją nowej części.

Zamówienia

Możesz łatwo złożyć zamówienie w naszym e-sklepie. Możesz znaleźć odpowiednią część podając  numer rejestracyjny pojazdu lub markę, model i kod silnika. Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu odpowiedniej części lub skompletowaniu zamówienia, skontaktuj się z nami pod numerem +48 782 246 351.

Istnieją trzy sposoby wyszukiwania części - po numerze rejestracyjnym pojazdu, po specyfikacji samochodu, lub po numerycznym oznaczeniu starej części. Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu odpowiedniego produktu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Przygotuj numery VIN nadwozia i dane pojazdu. 

Po zarejestrowaniu się u nas możesz uzyskać przy kolejnych zakupach ciekawe rabaty na cały asortyment regenerowanych i testowanych części samochodowych. Każdemu klientowi, który wielokrotnie i regularnie dokonuje zakupów w naszym e-sklepie, przysługuje zniżka. Prowadzisz serwis samochodowy lub sklep z częściami samochodowymi? Otrzymasz 3% rabatu już przy drugim zakupie. Więcej informacji tutaj. 

Koszty wysyłki i kuriera po odbiór starej części ponosi kupujący. Opłaty są naliczane według cennika kuriera. Obecnie nie zapewniamy bezpłatnej wysyłki.

Zamówienia na produkty znajdujące się na stanie magazynowym, złożone w dni powszednie przed godziną 17:00, są realizowane tego samego dnia i zazwyczaj dostarczane w ciągu 24 godzin, w wyjątkowych przypadkach w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia.  Dokładny czas dostawy zamówionego towaru można ustalić w zamówieniu lub telefonicznie z naszym działem obsługi klienta.

Niepasujący, nieużywany produkt można zwrócić w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki) bez podania przyczyny. Towar musi zostać zwrócony kompletny, w oryginalnym opakowaniu. Nie może brakować protokołów z testowania części. W przypadku ich utraty sprzedający może potrącić kupującemu odpowiednią kwotę za ponowne przetestowanie części. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przesyłki.

Stare części

Jeśli chcesz otrzymać zwrot kaucji za starą część, kliknij tutaj.

Jeśli chcesz sprzedać swoją starą część, wypełnij poniższy formularz.
Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w sprawie wyceny.
Wyślij swoją starą część (odpowiednio zapakowaną, aby nie uległa uszkodzeniu w transporcie), a po jej otrzymaniu i sprawdzeniu prześlemy pieniądze na podane konto bankowe (płatność zostanie dokonana w ciągu 10 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki).

Kupujesz zregenerowaną lub przetestowaną część w naszym sklepie internetowym wraz z doliczoną zwrotną kaucją.
Kuriera po odbiór starej części można zamówić następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia pod tym linkiem.
Po otrzymaniu Twojej starej części, która spełnia określone przez nas warunki, zwracamy kaucję na podane konto bankowe.
Zwrot następuje w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania starej części. Konto bankowe możesz podać w zamówieniu lub dopiero po dostarczeniu starej części.
Adres dostawy starej części: Autonorma.cz, Rybníčky 451/451 747 81 Otice, Czechy

Wszystkie zwracane stare części muszą być dokładnie zapakowane . Przed włożeniem starej części do kartonu zalecamy owinięcie jej w plastikowy woreczek, który zapobiegnie wyciekom resztek płynów. Zalecamy również używanie tego samego pudełka/opakowania, w którym została dostarczona regenerowana, lub testowana część. Zapobiegnie to uszkodzeniu starej części podczas transportu. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie źle zapakowanej części przez klienta.

W związku ze zwrotem kaucji często trafiają do nas stare części z uszkodzeniami, które nie są związane z przedmiotem regeneracji. Są to pęknięte części obudowy, brakujące części (np. brak regulacji turbosprężarki), nieodwracalne uszkodzenia mechaniczne (pęknięta obudowa pompy) oraz uszkodzone zawory elektroniczne (w wybranych wtryskiwaczach). W niektórych przypadkach, gdy część nie nadaje się do naprawy, klientowi jest potrącana część kaucji lub kaucja nie jest w ogóle zwracana. W takiej sytuacji bezzwłocznie kontaktujemy się z klientem.

Gwarancja

Udzielamy 2-letniej gwarancji na wszystkie regenerowane części z możliwością przedłużenia o rok, a także na części nowe. Przetestowana część jest objęta roczną gwarancją z możliwością przedłużenia do dwóch lat.

Udzielamy gwarancji na kompletną część, a nie na poszczególne elementy. Zawsze gwarantujemy funkcjonalność całej sprzedawanej części. Wszystkie produkty są opatrzone plombami gwarancyjnymi, a ich zdecydowana większość jest dostarczana wraz z protokołem z finalnej kontroli.

Zamówiona część nie działa prawidłowo? Zamówiony przez Ciebie towar objęty jest gwarancją na okres 1 roku lub 2 lat, w trakcie których możesz reklamować towar. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni, jednak zazwyczaj jest krótszy. 

Możesz złożyć skargę online tutaj

Odeślij do nas paczkę z reklamowanym produktem wraz z wypełnionym formularzem i dowodem wpłaty na adres:

AutoNorma.cz
Na Starym Brzegu 7
746 01 Opava
Republika Czeska

Po złożeniu reklamacji skontaktuje się z Tobą nasz dział obsługi klienta za pośrednictwem czatu lub poczty elektronicznej.