Nie przegap dzisiejszych wyprzedaży! Ostateczna zniżka do 41%!
Do końca pozostaje:

Reklamacja - AutoNorma

Reklamacja

Jak postępować w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru


Czy zamówiona część zamienna różni się od tej, której potrzebujesz?

Proszę jak najszybciej wytworzyć nowe zamówienie na odpowiednią część w naszym e-shopie, aby zarezerwować towar!

Pieniądze za niezgodny (-e) produkt (-y) zostaną Państwu wypłacone niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

Proszę wytworzyć reklamację poniżej, zapakować towar w oryginalne opakowanie i zaznaczyć przyczynę zwrotu markerem na paczce.


Jak postępować w przypadku zwrotu towaru?

Towar niezgodny z wymogami można zwrócić w ciągu 14 dni (od otrzymania przesyłki) bez podania przyczyny.

Towar należy zwrócić w całości, w oryginalnym opakowaniu wraz z protokołami ze stavji testowej. Utrata tych protokołów może spowodować obniżenie zwróconej kwoty o koszty ponownego przetestowania części.

Pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego otrzymaliśmy płatność w ciągu 14 dni od otrzymania Państwa przesyłki.


Jak postępować w przypadku reklamacji?

Czy zamówiona część nie działa prawidłowo?
Czy potrzebują Państwo przetestować część w okresie gwarancji pod kątem ewentualnych wad?


Zamówiony przez Państwa towar objęty jest roczną lub 2 letnią gwarancją, w ramach której można reklamować towar.


Paczkę z reklamowanym produktem należy odesłać wraz z wypełnionym poniżej formularzem i dowodem wpłaty na adres:


AutoNorma.pl
Pszenna 6
Pilszcz 48 130
Polska

Opłatę pocztową w przypadku zwrotu towaru pokrywa kupujący. W Republice Czeskiej i Słowackiej oferujemy możliwość BEZPŁATNEGO transportu reklamowanego produktu.


W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru, zaleca się przesłanie formularza, który można wydrukować TUTAJ

Dziękujemy!

Zajmiemy się wszystkim jak najszybciej i wkrótce skontaktujemy się z Państwem

Zespół Autonorma