Reklamacja
Jak postępować w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru
Czy zamówiona część zamienna różni się od tej, której potrzebujesz?
Proszę jak najszybciej wytworzyć nowe zamówienie na odpowiednią część w naszym e-shopie, aby zarezerwować towar!
Pieniądze za niezgodny (-e) produkt (-y) zostaną Państwu wypłacone niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
Proszę wytworzyć reklamację poniżej, zapakować towar w oryginalne opakowanie i zaznaczyć przyczynę zwrotu markerem na paczce.
Jak postępować w przypadku zwrotu towaru?
Towar niezgodny z wymogami można zwrócić w ciągu 14 dni (od otrzymania przesyłki) bez podania przyczyny.
Towar należy zwrócić w całości, w oryginalnym opakowaniu wraz z protokołami ze stavji testowej. Utrata tych protokołów może spowodować obniżenie zwróconej kwoty o koszty ponownego przetestowania części.
Pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego otrzymaliśmy płatność w ciągu 14 dni od otrzymania Państwa przesyłki.
Jak postępować w przypadku reklamacji?
Czy zamówiona część nie działa prawidłowo?
Czy potrzebują Państwo przetestować część w okresie gwarancji pod kątem ewentualnych wad?
Zamówiony przez Państwa towar objęty jest roczną lub 2 letnią gwarancją, w ramach której można reklamować towar.
Paczkę z reklamowanym produktem należy odesłać wraz z wypełnionym poniżej formularzem i dowodem wpłaty na adres:
AutoNorma.pl
Pszenna 6
Pilszcz 48 130
Polska
Opłatę pocztową w przypadku zwrotu towaru pokrywa kupujący. W Republice Czeskiej i Słowackiej oferujemy możliwość BEZPŁATNEGO transportu reklamowanego produktu.
W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru, zaleca się przesłanie formularza, który można wydrukować TUTAJ
Dziękujemy!
Zajmiemy się wszystkim jak najszybciej i wkrótce skontaktujemy się z Państwem
Zespół Autonorma