Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search
Potrzebujesz porady?
Telefon
Zadzwoń +48 782 246 351
basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Turbosprężarka KKK 53039700394

Dla pojazdów: CITROËN DS FORD OPEL PEUGEOT TOYOTA
KKK Promocja!
information Ostatnia sztuka w magazynie gotowa do wysyłki!
attention

Potrzebuję porady
przez Whatsapp

Napisz do nas Napisz do nas

Turbosprężarka KKK 53039700394 PEUGEOT EXPERT Platform/Chassis 2.0 BlueHDi 150 110kW

Uszczelki GRATIS Uszczelki GRATIS
Dla pojazdów: CITROËN DS FORD OPEL PEUGEOT TOYOTA
W pełni zregenerowana turbosprężarka KKK 53039700394 z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i nienadające się do użytku ... Zobacz więcej >

W magazynie. Wyślemy 17. 6. 2024

2 962 zł
Razem 2 276 zł brutto
Uzyskaj zniżkę do 7 % z programem GENIUS info
deposit
Do Twojego koszyka zostanie dodana kaucja za zwrot starej części w wysokości 507 zł info
attention

Potrzebuję porady
przez Whatsapp

Napisz do nas Napisz do nas

Zastosowanie w innych pojazdach

vw
PEUGEOT

Parametry

Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja
Producent
KKK
Producent
Kod produktu
003-002-001084R
Kod produktu
EAN
8595706549516
EAN
Akcesoria
Uszczelka
Akcesoria

Numery zamienne

1610530380 1611284680 1675873480 1871356 2104859 3553008 4063984018030 53039700265 53039700394 53039700623 53039700634 53039800265 53039800394 53039800623 53039800634 53039880265 53039880394 53039880623 53039880634 53039900394 53039900623 53039900634 95526029 9800923580 9804265280 9804265280L 9807873180 9840533580 DS7Q6K682EA DS7Q6K82EA RMDS7Q6K682EA RMDS7Q6K82EA SU001A4016

Opis produktu

Oryginalne zregenerowane turbo KKK 53039700394 z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i zużyte części turbiny zostały zastąpione nowymi oryginalnymi częściami, funkcjonalne, oryginalne elementy zostały wypiaskowane. Turbosprężarka ma po montażu prawidłowo wyregulowane sterowanie podciśnieniowe lub elektroniczne. Do turbosprężarki jest dołączona procedura montażu, dzięki, której można uniknąć ponownego uszkodzenia zregenerowanej turbosprężarki.


  1. oryginalna turbosprężarka po regeneracji
  2. nowe oryginalne elementy wewnętrzne
  3. 2 lata gwarancji
  4. długa żywotność
  5. raport z testu przeprowadzonego przez certyfikowaną stację CIMAT
  6. dynamicznie wyważony
  7. skalibrowane sterowanie
  8. nowe łożyska
  9. optymalne ciśnienie napełniania






Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek są powodowane przez środowisko zewnętrzne.


  1. Słabe lub niewystarczające smarowanie.
  2. Wniknięcie ciał obcych.
  3. Przegrzanie turbosprężarki spowodowane wysoką temperaturą w układzie wydechowym.
  4. Natychmiastowe wyłączenie pojazdu po pracy w trybie wysokiej mocy (zwłaszcza podczas jazdy po autostradzie).

Ważne jest, aby sprawdzić i wyeliminować możliwe przyczyny związane z uszkodzeniem turbosprężarki przed zainstalowaniem regenerowanej turbosprężarki, aby zapobiec ponownemu uszkodzeniu nowo zainstalowanej części. Turbosprężarki są niezawodne, mniej niż 1% turbosprężarek ulega awarii z powodu wady samej turbosprężarki.



Jak regenerujemy turbosprężarki?

Etapy regeneracji:





Ocena stanu technicznego


Wstępna ocena stanu technicznego turbosprężarki, w tym sprawdzenie poszczególnych elementów mechanicznych i obecności oleju po stronie wlotowej i wylotowej.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie wyważenia części obrotowej turbosprężarki oraz funkcjonalności regulacji ciśnienia doładowania (mechanicznej i elektronicznej).




Demontaż i przygotowanie części do regeneracji


Demontaż turbosprężarki służy do oceny stanu wszystkich poszczególnych podzespołów. Jeśli są uszkodzone, są zastępowane nowymi oryginalnymi częściami. Oryginalne komponenty, które są w pełni funkcjonalne są
starannie piaskowane.




Dynamiczne wyważanie układu wirującego


Dynamiczne wyważanie układu wirującego turbosprężarki (luzy osiowe i promieniowe) oraz sprawdzenie szczelności środka. Cały proces przeprowadzany jest w autoryzowanej stacji Schenck, która symuluje warunki panujące w silniku spalinowym. Wszystkie wartości są nastawiane zgodnie z zaleceniami producenta i spełniają jego normy. Wynikiem testów dynamicznych jest raport z kalibracji, który potwierdza 100% sprawność urządzenia.






Montaż turbosprężarki


Ostatnim etapem jest montaż całej turbosprężarki i ustawienie podciśnienia lub elektronicznego sterowania.






Cały proces regeneracji turbosprężarki zostanie przeprowadzony przez wyszkolony zespół profesjonalistów w tej dziedzinie.


W ramach pakietu dostarczymy BEZPŁATNĄ ogólną procedurę montażu, która pomoże zapobiec ponownemu uszkodzeniu regenerowanej turbosprężarki. U nas klient otrzymuje 24-miesięczną gwarancję na cały produkt, a nie na regenerowany element.


„ Regenerowana turbosprężarka różni się od nowej jedną rzeczą - ceną. “




5

star star star star star
5 star
3 x
4 star
0 x
3 star
0 x
2 star
0 x
1 star
0 x

Recenzja (3)

star star star star star

Dawid Rospędowski 16.12.2023

W Polsce do następnego dnia. Szybko i bezpłatnie

star star star star star

Patryk Gebauer 13.09.2023

Absolutna satysfakcja ...

star star star star star

Marcin Makowski 10.09.2023

Super cena, wszystko działa

Porady (0)

Nie mamy jeszcze żadnych pytań dotyczących tego produktu

Możesz napisać pytanie dotyczące produktu tutaj

Numery silnika

4WZ-FHV 4WZ-FTV AHE (DW10FD) AHH (DW10FC) AHJ (DW10FE) AHK (DW10FE) AHR (DW10FD) AHS (DW10FD) AHV (DW10FD) AHW (DW10FC) AHX (DW10FCD) AHX (DW10FD) EHZ (DW10FC) RHD (DW10CB) RHD (DW10CTED4) RHE (DW10CTED4) T7CE T7CI T7CJ T7CK T7CL T7DB T7MA T7MB T8CA T8CC T8CD T8CG T8CH T8CI T8CJ T8CL T8CM T8DA T8DE T8MA T8MB TNCD TNCF UFCA UFCB XRMA XRMB