Kasia poradzi
+48 782 246 351
(PN – CZW: 8:00-18:00, PT: 8:00-16:30)
Zawór EGR wraz z systemem SCR jest używany w celu zmniejszenia emisji tlenków azotu. Część spalin wraca przez EGR do układu dolotowego, gdzie mieszają się ze świeżym powietrzem i są zasysane do silnika. Spaliny są gorące, więc często stosuje się również chłodnicę EGR, która obniża temperaturę powietrza. Schłodzone powietrze trafia z powrotem do układu dolotowego, a tym samym obniża temperaturę spalania w silniku.
W wysokich temperaturach spalania dochodzi do tworzenia większej ilości tlenków azotu, co jest dokładnym przeciwieństwem zasady działania zaworu EGR. Jego dodatkową funkcją jest redukcja nadmiaru tlenu, co również przyczynia się do obniżenia emisji azotu.
W naszej ofercie można znaleźć regenerowane moduły EGR min. do pojazdów Scania, Volvo, MAN. Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją.
Znajdź swoją część, wybierając markę i model samochodu tutaj
2 981 zł brutto