Pompa wysokociśnieniowa BOSCH 0445020100 została całkowicie zregenerowana i pod względem jakości odpowiada nowej części. Wadliwe elementy (zawory, pompa łopatkowa, wał, tłoki, głowica wysokociśnieniowa, korpus, uszczelki) zostały wymienione. Prawidłowe działanie pompy wysokociśnieniowej gwarantuje załączony protokół z przeprowadzonego testu dynamicznego, który jest częścią końcowej kontroli na autoryzowanej stacji.

dziś ten produkt oglądało %z ludzi
Ostatnia sztuka do natychmiastowej wysyłki
Ten regenerowany produkt został zakupiony więcej niż 5 razy
Szczegóły produktu 0445020100
Gwarancja | 12 miesięcy |
Nasz numer | 002-002-000356R |
stan | Regenerowany - w 100% funkcjonalny, włącznie z protokołem z autoryzowanej stacji testowej. Pokaż więcej ... |
Opis | Pompa wysokociśnieniowa BOSCH 0445020100 została całkowicie zregenerowana i pod względem jakości odpowiada nowej części. Wadliwe elementy (zawory, pompa łopatkowa, wał, tłoki, głowica wysokociśnieniowa, korpus, uszczelki) zostały wymienione. Prawidłowe działanie pompy wysokociśnieniowej gwarantuje załączony protokół z przeprowadzonego testu dynamicznego, który jest częścią końcowej kontroli na autoryzowanej stacji. Pokaż więcej ... |
Potrzebuję porady za pośrednictwem WhatsApp |
3 ocen
Dla pojazdów: ![MAN MAN]()


Wysyłamy 06.03.2021. Dostarczamy w ciągu 48 godzin
Ostatnia sztuka w magazynie do natychmiastowej dostawy!
2 902 zł -46%
1 565 zł
brutto
Wszystkie recenzje >
Opinie klientów (3)
Dawid Rospędowski
06. 03. 2021
W Polsce do następnego dnia. Szybko i bezpłatnie
- Opis produktu
- Zastosowanie w pojazdach70
- Wymienne numery7
- Inne produkty do tego pojazdu8
- Przydatne linki0
- Opinie3
- Porady specjalistów 0
W pełni zregenerowana pompa wysokociśnieniowa BOSCH 0445020100 spełnia parametry nowej oryginalnej części i jest dostarczana wraz z protokołem ze stołu pobierczego. Każdy element musi pod względem jakości odpowiadać oryginalnej części. Podczas regeneracji pomp wysokociśnieniowych nacisk kładziony jest na jakość nowych komponentów (np. uszczelek czujników) i precyzję montażu. Aby sprawdzić jakość pompy po regeneracji, wykonujemy test na specjalnym stole. Regenerujemy pompy wysokociśnieniowe i i wtryskiwacze wszystkich producentów: Bosch, Delphi, Denso, Continental VDO.

MAN HOCL [---]
14.250 HOCL-NL [#-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 14, Diesel
14.290 HOCL-NL [#-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 14, Diesel
18.290 HOCL-NL [#-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18, Diesel
MAN LC [---]
LC 19.250 [#-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18.2, Diesel
LC 19.290 [#-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18.2, Diesel
MAN LION S CITY [03/96--]
A 35 [10/09-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 16.5, Diesel
A 35 [10/09-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 16.5, Diesel
A 37 [01/02-10/09] kW: 206, PS: 280, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15.2, Diesel
A 66 [02/09-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 14.44, Diesel
A 66 [02/09-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 14.44, Diesel
MAN NM [08/87--]
NM 253 [#-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15.2, Diesel
NM 293 [#-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15.2, Diesel
MAN SÜ [10/75--]
SÜ 293 [09/03-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18, Diesel
MAN TGL [04/05--]
10.180 FC, FRC, FLC, FLRC [04/05-#] kW: 132, PS: 180, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 10, Diesel
10.180 FK, FLK, FLRK, FRK [04/05-#] kW: 132, PS: 180, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 10, Diesel
10.220 FC, FLC, FRC, FLRC [04/05-#] kW: 162, PS: 220, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 10, Diesel
10.220 FK, FLK, FLRK, FRK [04/05-#] kW: 162, PS: 220, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 10, Diesel
10.250 FC, FLC, FRC, FLRC [04/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 10, Diesel
10.250 FK, FLK, FLRK, FRK [04/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 10, Diesel
12.180 FC, FRC, FLC, FLRC [04/05-#] kW: 132, PS: 180, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 11.99, Diesel
12.180 FK, FLK, FLRK, FRK [04/05-#] kW: 132, PS: 180, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 11.99, Diesel
12.220 FC, FRC, FLC, FLRC [04/05-#] kW: 162, PS: 220, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 12, Diesel
12.220 FK, FLK, FLRK, FRK [04/05-#] kW: 162, PS: 220, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 12, Diesel
12.250 FC, FLC, FRC, FLRC [04/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 12, Diesel
12.250 FK, FLK, FLRK, FRK [04/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 12, Diesel
7.150, 8.150 FC, FRC, FLC, FLRC [04/05-#] kW: 110, PS: 150, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 7.49, Diesel
7.180, 8.180 FC, FLC, FRC, FLRC [04/05-#] kW: 132, PS: 180, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 7.49, Diesel
8.150 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK, FLRK-L, FRK, FRK-L [10/06-#] kW: 110, PS: 150, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 7.49, Diesel
8.180 FC, FRC, FLC, FLRC [04/05-#] kW: 132, PS: 180, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 8, Diesel
8.180 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK, FLRK-L, FRK, FRK-L [04/05-#] kW: 132, PS: 180, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 8, Diesel
8.220 FC, FLC, FRC, FLRC [04/05-#] kW: 162, PS: 220, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 8, Diesel
8.220 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK, FLRK-L, FRK, FRK-L [04/05-#] kW: 162, PS: 220, ccm: 4580, cylinder: 4x2, tonage: 8, Diesel
8.250 FC, FLC, FLRC, FRC [04/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 8, Diesel
8.250 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK, FLRK-L, FRK, FRK-L [04/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 8, Diesel
MAN TGM [10/05--]
12.250 FLC, FLLC [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 12, Diesel
12.290 FLC, FLLC [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 12, Diesel
13.250 FAEC, FAERC, FALC, FAL, FALRC, FALR [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 13, Diesel
13.250 FAL-LF, FALR-LF [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 13, Diesel
13.250 FALK, FALRK, FALK-L, FALRK-L [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 13, Diesel
13.290 FAEC, FAERC, FAL, FALR, FALC, FALRC [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 13, Diesel
13.290 FAL-LF, FALR-LF [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 13, Diesel
13.290 FALK, FALRK, FALK-L, FALRK-L [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 13, Diesel
15.250 FC, FLC, FLRC, FLLC, FLLRC [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15, Diesel
15.250 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15, Diesel
15.290 FC, FLC, FLRC, FLLC, FLLRC [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15, Diesel
15.290 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15, Diesel
15.340 FC, FLC, FLRC [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15, Diesel
15.340 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 15, Diesel
18.250 FAC, FARC [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 18, Diesel
18.250 FAK, FARK, FAK-L, FARK-L [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 18, Diesel
18.250 FC, FLC, FLLC, FRC, FLRC, FLLRC [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18, Diesel
18.250 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK, FLRK-L, FRK, FRK-L [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18, Diesel
18.290 FAC, FARC [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 18, Diesel
18.290 FAK, FARK, FAK-L, FARK-L [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 18, Diesel
18.290 FC, FLC, FRC, FLRC, FLLC, FLLRC [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18, Diesel
18.290 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK, FLRK-L, FRK, FRK-L [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18, Diesel
18.340 FAC, FARC [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 18, Diesel
18.340 FAK, FARK, FAK-L, FARK-L [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 4x4, tonage: 18, Diesel
18.340 FC, FLC, FLRC, FLLC, FLLRC, FRC [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18, Diesel
18.340 FK, FK-L, FLK, FLK-L, FLRK, FLRK-L, FRK, FRK-L [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 4x2, tonage: 18, Diesel
22.250 FNLLC [10/05-#] kW: 184, PS: 250, ccm: 6871, cylinder: 6x2/4, tonage: 22, Diesel
22.290 FNLC, 22.290 FNLLC [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 6x2/4, tonage: 22, Diesel
26.290 FD, FDR [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 6x4, tonage: 26, Diesel
26.290 FD-TM, FDR-TM [07/08-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 6x4, tonage: 26, Diesel
26.290 FDK-HK, FDRK-HK [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 6x4, tonage: 26, Diesel
26.290 FNLC, FNLLC, FNLRC, FNLLRC, FVL [10/05-#] kW: 213, PS: 290, ccm: 6871, cylinder: 6x2/4, tonage: 26, Diesel
26.340 FD, FDR [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 6x4, tonage: 26, Diesel
26.340 FD-TM, FDR-TM [07/08-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 6x4, tonage: 26, Diesel
26.340 FDK-HK, FDRK-HK [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 6x4, tonage: 26, Diesel
26.340 FNLC, FNLLC, FNLRC, FNLLRC [10/05-#] kW: 250, PS: 340, ccm: 6871, cylinder: 6x2/4, tonage: 26, Diesel
szybka dostawa
W Polsce do następnego dnia. Szybko i bezpłatnie
Absolutna satysfakcja ...
Super cena, wszystko działa
Pytania dotyczące produktów (0)
Odpowiedzi na Twoje pytania udziela ekspert:


Napisz własne pytanie
Nie było zadane żadne pytanie
Wysoka jakość, niska cena
Zapewniamy produkty o najwyższej jakości po niskich kosztach.
5000+ produktów
Dzięki dużym magazynom możemy szybciej dostarczać produkty!
+12 miesięcy gwarancji
Oferujemy 12 miesięcy gwarancji na wszystkie nasze produkty
Rozszerzona gwarancja
Kup dodatkową 12 miesięczną gwarancję na swój produkt.