Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search
Potrzebujesz porady?
Telefon
Zadzwoń +48 782 246 351
basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Główne przyczyny uszkodzeń pompy w Mitsubishi Pajero 3.2 DiD
Jeśli zauważysz następujące objawy w swoim pojeździe, może to oznaczać uszkodzenie pompy wtryskowej:

problem z uruchomieniem silnika lub niemożność uruchomienia silnika
zwiększona emisja spalin, silnik pracuje nierówno
niska prędkość biegu jałowego
reakcja gazu do 2000-2500 obr / min, silnika nie można już obracać
silnik zatrzymuje się podczas jazdy (po zwolnieniu pedału przyspieszenia)
występowanie kodów błędów w pamięci sterownika silnika
świeci się lampka ostrzegawcza silnika
głośna praca silnika przy wyższych prędkościach
brak mocy silnika
Pierwsze zdjęcie pokazuje, jak pompa jest uszkodzona - zabrudzona.

Głównym powodem uszkodzenia układu wtryskowego () jest niska jakość stosowanych paliw lub duża zawartość zanieczyszczeń w układzie paliwowym. Zbyt rzadko wymieniany filtr paliwa nie jest w stanie zatrzymać zanieczyszczeń zawartych w dzisiejszych nowoczesnych paliwach. Parafiny lub inne zanieczyszczenia mogą przedostawać się przez niewłaściwy filtr paliwa przez pompę wtryskową, co skutkuje tworzeniem się małych metalowych elementów, a następnie prowadzi do zatarcia pompy.
W przypadku Mitsubishi Pajero 3.2 DiD zaleca się wymianę filtra paliwa przy wymianie oleju silnikowego, tj. Najlepiej co 10 000 kilometrów. Zdecydowanie nie warto oszczędzać. Zalecamy stosowanie filtrów najwyższej jakości, np. Numer BOSCH: 1 457 434 459.

Uszkodzenie zbiornika paliwa może również przyczynić się do uszkodzenia pompy . Już po 5 latach w metalowym zbiorniku paliwa może zacząć się kruszyć warstwa ochronna. Cząsteczki tej warstwy dostają się następnie do pompy przez paliwo i filtr paliwa. To przyczynia się do jego uszkodzenia. Wadę zbiornika paliwa można sprawdzić, spuszczając zawartość z dna filtra paliwa do szklanej zlewki. W przypadku uszkodzenia warstwy ochronnej zbiornika widoczne będą metalowe opiłki.
W takiej sytuacji należy wymienić zbiornik paliwa, a pozostałe elementy układu wtryskowego dokładnie wyczyścić.

Każda pompa jest kalibrowana w specjalistycznej stacji testowej po naprawie. Kalibracja jest konieczna, aby zapewnić prawidłowe działanie pompy. Remont pomp jest dużo bardziej profesjonalny i czasochłonny w porównaniu np. Z pompami CR, na rynku europejskim można spotkać tylko kilka firm, które sobie z tym poradzą z jakością, a jednocześnie ceną. dogodnie. Wynikiem poprawnego działania tej pompy jest protokół, który zawsze otrzymujesz.

Uszkodzenie VRZ Uszkodzenie VRZ