Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search
Potrzebujesz porady?
Telefon
Zadzwoń +48 782 246 351
basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Jak regenerujemy wtryskiwacze DELPHI?

calendar23.03.2022

timer3 min

userKasia

Czyszczenie wtryskiwaczy za pomocą ultradźwięków

Każdy wtryskiwacz jest rozbierany na oryginalne części. Wszystkie te elementy są czyszczone za pomocą ultradźwięków. Poszczególne elementy są następnie badane pod mikroskopem. Części, które nie odpowiadają jakością nowej części, nie przejdą procesu selekcji. Jeśli niektóre elementy wtryskiwacza nadają się do ponownego wykorzystania, są one oddzielane od wadliwych części, a następnie poddawane dokładnej obróbce. Podczas regeneracji ponownie wykorzystuje się metalowy korpus wtryskiwacza (jeżeli jest odkształcony mechanicznie, to wtryskiwacz nie nadaje się do regeneracji). Niespełniające wymagań części wtryskiwacza są wymieniane na nowe części producenta DELPHI.


Oryginalny zawór DELPHI, który najczęściej ulega uszkodzeniom u producenta DELPHI, jest zawsze przez nas wymieniany na nowy.

Czyszczenie wtryskiwaczy za pomocą ultradźwięków

Wtryskiwacz DEPLHI pod mikroskopem


Wtryskiwacz DEPLHI pod mikroskopem

Pomiar wtryskiwacza DEPLHI


Pomiar wtryskiwacza DEPLHI


Wtryskiwacze są składane przy użyciu specjalistycznych narzędzi producenta.


Kolejnym istotnym elementem stwarzającym problemy jest końcówka wtryskiwacza. Uszkodzenia powstają z powodu źle złożonej pompy wtryskowej. Gdy wszystkie części znajdą się w jednym miejscu, wtryskiwacz jest montowany przez przeszkolony personel.



Dalším významným problematickým prvkem je koncovka vstřikovače. Ty jsou poškozeny z důvodu špatně zkonstruovaného vstřikovacího čerpadla. Jakmile jsou všechny součástky na jednom místě, vstřikovač je zkompletován vyškoleným personálem.


Wszystko przygotowane do montażu wtryskiwacza DELPHI


Wszystko przygotowane do montażu wtryskiwacza DELPHI


Na stanowisku badawczym wtryskiwacz poddawany jest następującym testom:

  1. Test szczelności pod wysokim ciśnieniem z pomiarem przelewu bez sterowania wtryskiwaczem.
  2. Pomiar dawki wtrysku i przelewu przy pełnym obciążeniu.
  3. Pomiar dawki wtrysku na biegu jałowym.
  4. Pomiar dawki początkowej.
  5. Pomiar charakterystyk przyrostu dawki poprawiającej wydajność.
  6. Test odpowiedzi wtryskiwacza - test opóźnienia od aktualnego sygnału do rzeczywistego otwarcia dyszy.
  7. Badanie dyspersji paliwa.
  8. Kodowanie, określamy nowy kod C2i (16 znaków) lub C3i (20 znaków) dla wtryskiwacza Delphi Common Rail.

Jak wymienić wtryskiwacze?

Obejrzyj nasz film instruktażowy:

Dokąd wysłaliśmy nasze zregenerowane części.