Warunki reklamacji - AutoNorma

Procedura reklamacyjna

Aby poprawnie utworzyć reklamację, prosimy o wypełnienie tego dokumentu i przesłanie go wraz z reklamowanym produktem.

Adres dostawy: REMANTE GROUP s.r.o., Sadová 44, 746 01 Opava

1) Jeśli potrzebujesz pomocy przy tworzeniu reklamacji i sposobie jej składania lub gdzie wysłać pracę, skontaktuj się z nami pod numerem +421 908597679 lub na adres e-mail: info@autonorma.pl

2) Możesz po prostu złożyć skargę online pod adresem: http://www.autonorma.pl/reklamace 

3) Jeśli potrzebujesz informacji o statusie swojej reklamacji, skontaktuj się z nami pod numerem +420 731 447 509 lub pod numerem telefonu podanym w mailu w celu potwierdzenia przyjęcia pracy w procesie reklamacyjnym lub pod adresem e-mail: reclamation@remante.com

PDF ImageFormularz reklamacyjny do pobrania

 


Procedura reklamacyjna

Niniejsza procedura reklamacyjna przeznaczona jest dla konsumentów (detalicznych).

Przepisy dotyczące sprzedaży hurtowej (tj. Relacji między naszą firmą a osobą fizyczną lub prawną, która zawiera umowę w ramach własnej działalności gospodarczej, produkcyjnej lub podobnej lub w ramach samodzielnego wykonywania zawodu) nie są zdefiniowane ani w przepisach prawa, ani w niniejszej procedurze reklamacyjnej.

Niniejsza Procedura reklamacyjna reguluje sposób i warunki reklamacji wad towarów i usług świadczonych przez naszą firmę

REMANTE GROUP s.r.o.,
Na Starém břehu 2756/7, 746 01 Opava,
ID firmy: 02617862,
NIP: CZ02617862

wpisana do rejestru handlowego Sądu Rejonowego w Ostrawie, sekcja C, wstaw 65075

Adres dostawy: REMANTE GROUP s.r.o., Sadová 189/44, 746 01 Opava

Numer telefonu: +420 731 447 509

E-mail kontaktowy: reclamation@remante.com


1. Za jakie wady towaru odpowiadamy?

Jako sprzedawca odpowiadamy za to, że towar w momencie odbioru jest wolny od wad. Oznacza to, że towar:

- ma cechy, które zostały między nami uzgodnione, a które opisujemy lub których możesz się spodziewać ze względu na charakter towaru i na podstawie reklamy;

ma odpowiednią ilość, miarę lub wagę, oraz

- spełnia wymagania przepisów prawa.

Różnica odcieni kolorów w rzeczywistości i na elektronicznych urządzeniach wyświetlających nie może być traktowana jako wada towaru. Jeżeli towar nie odpowiada Twojemu pomysłowi, jeżeli jesteś konsumentem, masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru zgodnie z art. 6 Ogólnych Warunków.

Jeżeli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od otrzymania, uważa się, że towar był wadliwy w chwili odbioru.

Odpowiadamy również przed konsumentami za to, że w okresie gwarancji nie wystąpią wady.Ty nie jesteś Jeśli jesteś konsumentem, nie masz gwarancji jakości. Artykuł 2 ma zastosowanie tylko do konsumenta.

 

 

2. Jaki jest okres gwarancji?

W przypadku towarów nieużywanych okres gwarancji wynosi dwadzieścia cztery miesiące od otrzymania towaru, chyba że dłuższy okres gwarancji jest określony na interfejsie internetowym lub w dokumentach dołączonych do towaru. W przypadku towarów odnowionych okres gwarancji wynosi dwadzieścia cztery miesięcy od otrzymania towaru. W przypadku towarów używanych okres gwarancji wynosi dwanaście miesięcy od otrzymania towaru.

 

 

3. Jakie masz prawa w przypadku błędów serwisowych?

Jako usługodawca jesteśmy odpowiedzialni za to, aby praca w momencie odbioru nie miała wady, którą mieliśmy naprawić w ramach umowy.

Poinformuj o wszelkich usterkach bez zbędnej zwłoki po możliwości sprawdzenia sprzętu poprzez oznaczenie wady lub powiadomienie o tym, jak się objawia. Błąd można zgłosić najpóźniej w ciągu sześciu miesięcy od otrzymania naprawionej części.

 

4. Jakie masz prawa z tytułu nieprawidłowego wykonania?

W przypadku, gdy w okresie gwarancyjnym wystąpi wada, przez którą towar nie może być prawidłowo obsługiwany, a wada ta może zostać usunięta, masz prawo do jej nieodpłatnej naprawy.

W przypadku stwierdzenia możliwej do usunięcia wady produktu, który nie był wcześniej używany, zamiast usunięcia wady można zażądać wymiany wadliwego produktu z nienaganną lub rozsądną zniżką z ceny zakupu.

W przypadku wady, której nie można usunąć i która uniemożliwia prawidłowe użytkowanie towaru jako towaru bez pomyłki, mają Państwo prawo do wymiany towaru, do rozsądnego rabatu od ceny kupna lub do odstąpienia od umowy kupna.

Masz prawo do rozsądnego rabatu, nawet jeśli nie jesteśmy w stanie dostarczyć Ci nowego przedmiotu bez wad, wymienić go lub naprawić, lub jeśli nie dochodzą oni zadośćuczynienia w rozsądnym czasie, lub jeśli zapewnienie zadośćuczynienia spowodowałoby znaczne trudność.

W przypadku towarów używanych przysługuje Ci tylko rozsądna zniżka od ceny zakupu.

Nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy lub żądania dostarczenia nowej rzeczy, jeżeli nie możesz zwrócić towaru w stanie, w jakim go otrzymałeś (z wyjątkiem przypadków przewidzianych prawem).

W przypadku usterki usługi masz prawo do bezpłatnej naprawy. Jeśli wady nie można usunąć, masz prawo do rozsądnej zniżki z ceny naprawy.

 

4. Kiedy nie można skorzystać z praw wynikających z nienależytego wykonania?

Nie posiadasz praw wynikających z nieprawidłowego wykonania, jeżeli:

- wiedziałeś o wadzie przed przejęciem rzeczy;

- sam spowodowałeś usterkę;

- upłynął okres gwarancji.

Gwarancja i roszczenia z tytułu odpowiedzialności za wady nie dotyczą już:

- zużycie towarów spowodowane ich użytkowaniem (za zużycie baterii i akumulatorów uważa się również zużycie spowodowane użytkowaniem);

- błędy

y spowodowane niewłaściwym użytkowaniem towaru, nieprzestrzeganiem instrukcji, niewłaściwą konserwacją lub nieprawidłowym przechowywaniem, niewłaściwą obsługą, naruszeniem plomb lub plomb ochronnych. Bardziej szczegółową specyfikację znajdziesz w odpowiednich warunkach asortymentowych.

W przypadku artykułów sprzedawanych po niższej cenie nie odpowiadamy za błąd, za który ustalono niższą cenę.

Nie ponosimy odpowiedzialności za obrażenia ciała lub szkody majątkowe i rzeczowe, które zostaną spowodowane niewłaściwą obsługą lub niewłaściwym użyciem towarów lub zaniedbaniem.

 

5. Jak postępować w przypadku reklamacji?

Złóż skargę w naszej firmie (lub osobie wymienionej w interfejsie internetowym jako osoba do naprawy) bez zbędnej zwłoki od wykrycia błędu.

Reklamacje można składać w następujący sposób:

- w celu szybszego rozpatrzenia reklamacji możesz nas wcześniej poinformować telefonicznie, mailowo lub pisemnie.

- dostarczysz reklamowany towar (inaczej niż za pobraniem, którego nie przyjmujemy) pod nasz adres dostawy.

Wysyłając towar zapakuj w odpowiednią paczkę tak, aby nie została uszkodzona lub zniszczona.

Zaleca się dołączenie do towaru dokumentu zakupu towaru lub dokumentu podatkowego - faktury, jeżeli została wystawiona, lub innego dokumentu potwierdzającego zakup towaru wraz z opisem wady i propozycją usunięcia usterki. skarga. Brak przedłożenia któregokolwiek z powyższych dokumentów nie stoi na przeszkodzie pozytywnemu załatwieniu reklamacji zgodnie z warunkami prawnymi.

Momentem złożenia reklamacji jest moment, w którym zostaliśmy poinformowani o wystąpieniu wady i prawie odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej.

Dostarczone reklamacje rozpatrujemy bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od daty reklamacji, chyba że ustalimy inaczej. Wydamy Ci pisemne potwierdzenie zgłoszenia i rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku reklamacji spornej o jej przyjęciu zdecydujemy w ciągu trzech dni roboczych od daty reklamacji.

 

Niniejsza procedura reklamacyjna obowiązuje i obowiązuje od 15 czerwca 2015 r.